Sortides i excursions

CURS 2012-13

EXCURSIÓ FINAL DE CURS

VIATGE A CASTELLAR DE N'HUG (DIES 28,29,30 I 31 DE MAIG 2013)

BEN ARRIBATS!!!

Des d'aquí us hem anat seguint dia a dia mitjançant el blog d'educació física. Hem llegit les vostres informacions, comentaris,... També hem vist les fotografies que heu anat penjant. Esper que hagueu xalat molt de totes les experiències i activitats que heu fet. Dilluns m'ho contareu, d'acord?
Bon cap de setmana i a descansar!!!

VISITA AL CASTELL DE SANT FELIP (DILLUNS DIA 29/10/12)

Avui, dilluns, hem partit caminant des de l'escola fins al Castell de Sant Felip. A les 10'30 h. teníem hora per fer-nos una visita guiada sobre la història d'aquest castell. Una vegada hem arribat, hem entrat a una sala on ens han fet una xerrada sobre el tema. Després hem fet dos grups. Mentre un grup feia l'itinerari pel castell i ens anaven fent l'explicació, els altres ens hem quedat a berenar i a jugar a un pati proper. Després ha tocat a l'altre grup fer el recorregut. Quan hem acabat, hem tornat, a peu, cap a l'escola. Se'ns ha passat  un poc el temps i hem arribat tard, però ha anat bé!!!

VISITA AL MUSEU MILITAR DE MENORCA ( ES CASTELL, 24-10-12)

Avui hem visitat el Museu Militar, on hem estat guiats per diferents sales en que podiem veure l'evolució del poble d'Es Castell al llarg de la història; a més, hi havien diverses exposicions de caràcter armamentístic i de construccions importants de l'illa de Menorca: torres defensives, castells, fortaleses.... etc.

CURS 2011-12

EXCURSIÓ  FINAL DE  CURS:
          CAMÍ DE CAVALLS SON BOU - SANT TOMÀS
Dia 18 de juny, els tres cursos de 5è, vam fer l'excursió de final de curs. Vam anar fins a Son Bou amb autobús. Després, des de Torre Solí, vam fer el tram de camí de cavalls fins a la platja de Sant Tomàs. Allà vam berener i després vam nedar. El temps no ens va acompanyar gaire però va anar molt bé. Després l'autobús ens va venir a cercar de Sant Tomàs i vam tornar a l'escola.

_____________________________________________________

JORNADES DE RUGBI  AL CAMP DE  L'ESTADI   MAHONÈS  3/04/12

_____________________________________________________________________________

EXCURSIÓ CAMÍ DE CAVALLS SON BOU - CALAN PORTER

EXCURSIÓ CAMÍ DE CAVALLS:  SON BOU - CALAN PORTER

Divendres dia 30 de març vam fer un segon tram del Camí de Cavalls: l'itinerari que va des de Son Bou fins Calan Porter. Vam partir de l'escola amb autobús fins la platja de Son Bou. L'autobús ens va deixar a dalt del pont, just abans d'arribar a Son Bou. Després vam començar a caminar durant més d'una hora. A l'hora de berenar, ho vam fer dins una de les tanques a prop de la zona de la Torre d'en Galmés. Després vam continuar una bona hora més. Finalment vam arribar al barranc de Calan Porter on hi ha horts plens d'arbres amb fruita. Acabàvem a la platja de Calan Porter on vam jugar una estona a l'arena i al parc. L'autobús ens esperava allà per tornar cap a Es Castell.

CONCERT DE MÚSICA DEL GRUP TERANGA DEL SENEGAL

Dia 25 d'octubre, els de tercer cicle vam anar al teatre pricipal de Maó a un concert de música Senegalesa.Els instruments estaven fets a mà.Era una música de molta percussió. La cultura senegalesa utilitza la música per celebrar les seves costums i tradicions: per demanar que plogui, per a les despedides, per celebrar festes, per casaments, per a les persones majors,etc... A les pesones majors sels te molt de respecte i admiracio perque consideren que tenen molta experiencia i saviesa. Ens va agradar i ens ho vam passar molt bé.

VISITA ESCOLAR: EXPOSICIÓ MART - TERRA
Dilluns dia 17/10 vam anar a peu fins Maó a una exposició sobre Mart - Terra. Al museu del Claustre del Carme vam aprendre moltes coses sobre aquests dos planetes. Ens van explicar les semblances i diferències, l'activitat geològica interna (volcans, cràters...), l'activitat geològica externa (erosions, dunes,...), la meteorologia (temperatura, atmòsfera,...), la hidrologia (l'estat de l'aigua,...). Després ens vam aturar a la Plaça Miranda per berenar. Finalment vam tornar a peu fins l'escola.

__________________________________________________________________________________

CAVALLERIA - CALA PREGONDA

Dia 4 d'octubre vam fer la 1ª excursió d'aquest curs. Vam partir, els tres cursos de 5è, amb autobús, des de l'escola fins Cavalleria. Allà vam fer el Camí de Cavalls que va des de Cavalleria fins Cala Pregonda.

Vam passar per Cala Mica i la Platja de Binimel·là. Durant el recorregut vam observar plantes: socarrells, mates, camamil·la, romaní, etc... També vam veure alguns animals: una cabra salvatge, alguns ànecs a la zona humida, etc... També vam poder observar les dunes, els penya-segats, etc... quan vam arribar a Cala Pregonda, vam berenar i nedar. Després vam tornar a peu fins Binimel·là, on ens esperava l'autobús per tornar a l'escola. Ens ho vam passar molt bé i el temps ens va acompanyar. Va ser esplèndid!